هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خانه » گالری عکس » ورزشی » تمرینات ۱۵ دقیقه ای مخصوص چربی سوز
تمرینات ۱۵ دقیقه ای مخصوص چربی سوز

تمرینات ۱۵ دقیقه ای مخصوص چربی سوز

تمرینات ۱۵ دقیقه ای مخصوص چربی سوز

چربی سوز - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

 

در بین حرکات ورزشی دسته ای با تحت فشار قرار دادن بافت های چربی لاغری و کاهش وزن را سرعت می بخشند ، در ادامه این بخش به بهترین تمرینات چربی سوز و کاهش وزن اشاره خواهیم کرد.

حرکات ورزشی و تمرینات چربی سوز

اگر فکر کرده اید که ساعت ها دویدن روی تردمیل به شما کمک میکند که لاغر شوید،سخت در اشتباه هستید.این دستگاه ها تنها شما را تبدیل به یک نسخه کوچکتر از خودتان تبدیل می کند،ولی در آخر بدنی شکسته خواهید داشت. اگر می خواهید که بدن مقاومی داشته باشید ،باید تمرینات مقاومتی را در پیش گیرید تا استقامت ومقاومت خود را افزایش دهید.تمرین چربی سوز
تمرین چربی سوز
اثرات تمرینات مقاومتی در کبد های چرب بدون الکل اخیرا در یک مطالعه که شامل ۵۳ بیمار بود، بررسی شد.در این مطالعه ،بیماران به ۲ گروه تقسیم می شدند. که در طی ۱۲ هفته (هفته ای ۳ روز)مورد ازمایش قرار میگرفتند.
پس از ۱۲ هفته مطالعات مورد مقایسه قرار گرفتند.مطالعه نشان داد که آموزش دیدن مقاومت ، در بهبودی کبد چرب موثر واقع شدند.
تمرینات ادامه، بعضی از بهترین تمرینات برای تقویت و مقاوم سازی بدن شما در نظر گرفته شده است. این تمرینها نیازی به هیچ تجهیزات ویژه ای ندارند و به در ساخت عضلاتتان کمک می کنند و از پیری جلوگیری کنید و با اینکار بدن خود را کاملا خیره و جذاب کنید!

۱۰ تمرین برتر برای چربی سوز شکم و سایر اعضای بدن

۱-بارپی :
این تمرین مخصوصا تمام گروه های عضلانی اصلی را مورد هدف قرار می دهد و در کاهش چربی شکم بطور دیوانه وار کمک می کند.

چربی سوز 1 450x209 - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

بارپی یکی از بهترین تمرینات چربی سوز

۲-کششی:
تمرینات کششی در سوخت و ساز چربی ها به شما کمک خواهند کرد.شاید در ابتدا ،کار سختی باشد ولی با این حال توصیه می شود که گزینه های ساده تر را ابتدا انجام دهید.
۳-اسکات:
اسکات در سوخت وساز و مقاوم سازی بدن به شما کمک خواهد کرد وتمرین بیشتر می تواند شما را به چالش بکشد . پیشنهاد میکنیم که از دمبل ها و میله ی هالتر در مقاوم سازی بدن خود موثر باشید .

چربی سوز 2 450x338 - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

۴-سوپر ست :
انجام دو تمرین پشت سر هم که قسمت های مختلفی از بدن را به کار می گیرد راه ایده آلی برای سوزاندن چربی است چون ضربان قلب در خلال تمرین بالا می ماند. علاوه بر این، بنابر نظر دانشگاه کولورادا بعد از اینکه شما تمرین سوپر ست را تمام می کنید بدن تا ۱۶ ساعت بعد به سوزاندن چربی ادامه می دهد!

چربی سوز 3 450x225 - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

۵-پل گلوت یا همان پل باسن:
این ورزش برای تقویت عضلات پشت ران ،طراحی شده است.و اگر شما در قمت زانوی خود دچار مشکل هستید این ورزش را با Glute Bridge جایگزین کنید.

چربی سوز 4 450x338 - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

پل گلوت تمرین چربی سوز

۶-خزش عنکبوتی:
انجام این ورزش در انعطاف پذیری بدن شما کمک خواهد کرد ، شما برای انجام این حرکت کافیست با رعایت ارتفاع بدن از سطح زمین حرکت کنید.
۷-دو درجا 
این حرکت چربی سوز در حالیکه بسیار ساده است بسیار هم موثر است. زمانی که درجا می زنید پشت خود را صاف نگه دارید و زانوها را تا جایی که می توانید بالا بیاورید. برای حفظ تعادل دست ها را حرکت دهید. بعد از ۱۵ یا ۳۰ ثانیه قلب شروع به تپیدن می کند و این ضربان قلب را بالا می برد. که در صورتی که شما می خواهید بدنتان را به کم کردن وزن ترغیب کنید ضرورری است.
۸-پلانک:
این ورزش تمام قسمت بدن را در بر میگیرد ازجمله شکم.این یکی از بهترین و موثر ترین تمرینات است که با ایجاد قدرت ایزومتریک که برای تقویت اعضای بدن حایل اهمیت می باشد و از کمر درد جلوگیری می نماید.

چربی سوز 5 450x308 - تمرینات 15 دقیقه ای مخصوص چربی سوز

روش صحیح انجام حرکت پلانک تمرین چربی سوز

۹-طناب :
طناب یک ورزش مناسب جهت کاهش کالری می باشد و باعث تقویت ماهیچه های بدن از جمله پا و سرشانه میشوداین ورزش در تقویت ماهیچه هایی چون ماهیچه های دست و پا بسیار حایل اهمیت می باشد.
۱۰-شکننده چربی شکم:
تقریبا تمام مردم دوست دارند شکمی صاف و شش تکه داشته باشند.این ورزش در صاف شدن شکم کمک میکند و به مرور زمان در ایجاد شکم شش تکه موثر واقع می شود.
 انجام منظم این ۱۰ ورزش برای ۱۵ دقیقه در هر روز به تقویت بدن شما کمک می کند و به بدن مورد علاقه خود دست پیدا میکنید.
اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است